Ditanya tentang Ben Ali, Mira Filzah menjawab saya selesa berkawan dengan lelaki berbanding wanita

Pernah terpalit usikan di antara Mira Filzah yang dikatakan rapat dengan Zizan Razak, kini timbul pula dakwaan bahawa pelakon jelita ini rapat dengan pelakon, Ben Ali. Tidak mahu berselindung, Mira mengakui dia sememangnya rapat dengan Ben Ali.



“Sebenarnya, kami rapat sebagai kawan. Ben menjadi individu penting memperkenalkan saya dalam industri lakonan sejak awal tahun lalu. Daripada situ, saya mula memberi kepercayaan kepada dia menguruskan kerjaya lakonan bersama Natrah sebagai pembantu peribadi”
“Sejak dulu lagi, Ben menjadi pakar rujuk dan memberi tunjuk ajar. Saya lebih banyak kawan rapat dalam kalangan lelaki. Ben adalah salah seorang daripada mereka. Mungkin saya lebih selesa berkawan dengan lelaki berbanding wanita,” jelasnya kepada BH Online.

Bagaimanapun menurut Mira, dia tidak rimas dengan gosip dan usikan berpacaran yang datang kepadanya kerana menyifatkan perkara tersebut sebagai lumrah selagi dirinya belum berkahwin. Malah kata Mira lagi, dia dan Ben tahu batasan hubungan yang terjalin di antara mereka. (rtky/s)
Kredit: BH Online & Miraclegacy
Ditanya tentang Ben Ali, Mira Filzah menjawab saya selesa berkawan dengan lelaki berbanding wanita Ditanya tentang Ben Ali, Mira Filzah menjawab saya selesa berkawan dengan lelaki berbanding wanita Reviewed by Unknown on 01:10 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.